Projekt gazety. Skieruj się na www.pracowniaregister.pl, aby skorzystać z doświadczenia specjalisty
Korporacyjny biuletyn to znakomita forma komunikacji wewnętrznej, ale też rodzaj reklamy. Zobaczmy zatem, jakie artykuły warto zamieścić w takiej gazetce i czy warto się na to zdecydować.
Projekt gazety – w korporacjach i mniejszych firmach
Gazeta firmowa może spełniać 2 funkcje. Kluczową jest komunikacja wewnętrzna – pisanie o osiągnięciach, chwalenie się wzrastającymi wynikami, wywiady z przodującymi pracownikami. Wewnętrzne broszury mają istotny wpływ na działanie całej korporacji, gdyż świetnie motywują załogę. To sprawia, że pracownicy mocniej angażują się w funkcjonowanie przedsiębiorstwa, czują się dumni ze swojego miejsca pracy, a ich codzienne zadania przynoszą im większą dawkę satysfakcji. Badania pokazują, że korporacyjny biuletyn sprawia, że członkowie załogi chcą optymalizować swoje wyniki, poprawia się też atmosfera w firmie. Ogromnym atutem jest również redukowanie błędów komunikacyjnych pomiędzy jednostkami, które bywają częstym powodem sporów w wielu korporacjach. Gazeta firmowa zapewnia również pełną przejrzystość planów korporacji.
Projekt gazety – dotrzyj do kontrahentów i firm z tej samej branży
Oczywiście gazeta firmowa to też wspaniała forma reklamy. Magazyn trafia do adresatów takich jak: klienci, prasa, potencjalni inwestorzy, przyszli pracownicy. Firmowy biuletyn dzięki temu promuje działania naszej firmy, zwiększa zyski, a także wspiera działania z zakresu public relations. Planując wydawanie korporacyjnego biuletynu musimy najpierw zaangażować zespół redakcyjny i zaplanować szatę graficzną. Warto posiłkować się pomocą doświadczonych podmiotów (tj. grafików projektowych), którzy wymyślą projekt gazety, zaplanują wygląd gazetki i zajmą się kwestiami technicznymi. firmowy biuletyn z pewnością osiągnie sukces.
Dane teleadresowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]