Kolportaż ulotek to niesamowicie efektywna forma reklamy zewnętrznej, dzięki której przedsiębiorstwa mogą dotrzeć do potencjalnych klientów oraz wypromować swoje usługi. Dowiedz się, jakie istnieją rodzaje ulotek i dlaczego warto zamówić materiały?
Kolportaż ulotek – trafia do bardzo wielu adresatów
Obecnie znamy dużo form promocji pomagające firmom przebić się ze swoją ofertą do przyszłych klientów. Akcydensy to doskonały sposób na promocję usług, są dość tanie i docierają do wielkiego grona adresatów. Materiały reklamowe trafiające do mieszkańców miast i wsi popularyzują szkoły wyższe, proponują oferty podmiotów finansowych, korzystają z nich też bary oraz firmy zajmujące się drobnymi remontami. Akcydensy wykorzystują głównie firmy o dużym kręgu klientów. Znakomitej jakości materiały, technika druku, odpowiednie odwzorowanie barw oraz przyciągająca uwagę grafika sprawiają, że na akcydensy reaguje ogromna rzesza klientów. Żeby jednak ta metoda promocji była owocna, należy pamiętać o ważnych zasadach.
Kolportaż ulotek – wykonanie planu ulotki
Komu powierzyć wykonanie ulotek? Najlepiej zainwestować w doświadczone agencje, które posiadają precyzyjne maszyny. Agencje zajmujące się kolportażem ulotek często zapewniają również usługi uzupełniające. Zrobią plan ulotki, zadbają o druk. Dzięki temu ulotka reklamowa osiągnie sukces. Cennik akcydensów uzależniony jest od wielu czynników – liczby egzemplarzy, formatu, rodzaju druku, gramatury papieru. Możemy spotkać ulotki zwykłe, zginane na dwie części, zrobione z papieru kredowego o gramaturze 115, 170 lub 300, drukowane technologią offsetową bądź laserową. Dużym udogodnieniem jest też możliwość składania zamówień przez internet. Wtedy nie ważne czy Twoja firma mieści się w Częstochowie, Opolu, czy Gdańsku – możesz liczyć na sprawne dostarczenie druków akcydensowych.