Wszystko o Google Partnerze odszukasz na seo4.net/o-nas/google-partners/
Google AdWords jest wymieniany wśród najefektywniejszych metod umożliwiających reklamę w sieci. Polega na wyświetleniu internautom linków sponsorowanych o treści dostosowanej do konkretnego zapytania i potrafi zwiększyć sprzedaż nawet o ponad połowę, jeśli strategia AdWords zostanie właściwie poprowadzona. Na przekór temu, co myśli część czytelników, zaplanowanie wydajnej kampanii AdWords to sprawa dla sprawdzonych specjalistów i bez odpowiednich kwalifikacji okaże się niemal niemożliwe. Warto zatem zlecić to sprawdzonej agencji SEO. Jak ją wybrać? Nie jest to problemem – musimy jedynie sprawdzić, czy dana firma uzyskała certyfikat Google Partner.
Google Partner – co to jest?
Google Partner to system, który sieciowy gigant przygotował, by zapewnić klientom korzystającym z AdWords profesjonalną obsługę. Polega on na przyznaniu firmom reklamowym specjalnych porad, z którymi są one w stanie opracować bardziej efektywne kampanie dla swoich klientów. Żeby firma uzyskała certyfikat Google Partner, jej współpracownicy powinni mieć certyfikaty Google AdWords, zaś ona sama musi wykazać sprawność w kierowaniu funduszami AdWords. Google przyznaje certyfikat Google Partner firmie SEO jedynie po drobiazgowym jej przetestowaniu. Co jednak znaczy on dla zamawiających?
Google Partner – czemu jest to istotne?
Tytuł Google Partner świadczy o tym, iż pracownicy danej agencji posiadają umiejętności, które umożliwiają wybór odpowiednich metod w trakcie zarządzania kampanią. Dzięki Google Partner zyskujemy też pewność, iż agencja, którą wybierzemy, ma dostęp do rozmaitych nowinek oferowanych przez sieciowego giganta, a jej pracownicy biorą udział w najważniejszych kursach prowadzonych przez Google, jak również korzystają z jego wsparcia technicznego.
Dane teleadresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]