Pozycjonowanie – wyjaśnienie pojęcia
Pozycjonowanie to nic innego podnoszenie pozycji strony w wynikach wyszukiwania na określone słowa kluczowe, wprowadzane w wyszukiwarkę taką jak Google przez internautów.
Jest to niezwykle skuteczna forma dotarcia do internautów potrzebujących danej informacji, usługi, czy produktu. Wynika z tego, że pozycjonowanie jest zatem sposobem na nienahalną reklamę.
Jak dokonać selekcji słów kluczowych pod kątem pozycjonowania?
Analiza fraz do pozycjonowania to keyword research. Taką analizę dokonuje się wykorzystując:
- zalecenia klienta,
- własną intuicję i praktykę,
- specjalne narzędzia SEO.
Przebieg pozycjonowania
Prawidłowo realizowana usługa pozycjonowania składa się z dwóch równocześnie prowadzonych działań:
- Optymalizacja kodu strony
- Dostarczanie backlinków (zwane linkbuildingiem).
Monitorowanie rezultatów procesu pozycjonowania
W zależności od celów pozycjonowania, mierzyć można różne efekty pozycjonowania:
- wzrost pozycji dla fraz
- wzrost odwiedzin w serwisie z naturalnych wyników wyszukiwania
- wzrost konwersji
Czy pozycjonowanie się zwraca?
Pozycjonowanie stale jest bardzo zyskownym sposobem reklamy. Jest to co prawda usługa, na której efekty trzeba poczekać, jednak efekt też jest długotrwały. To właśnie dlatego firmy wybierają wieloletnią współpracę z firmami SEO.
Dane teleadresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]